ویتامین E دکتر سبوس برنج

  • مقالات
  • مرداد 8, 1396
  • 0

ویتامین ای (E) یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین همچون ویتامین ث خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی مخربی که به بافت‌های بدن لطمه می‌زند را از بین می‌برد. این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می‌گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می‌کند.

ویتامین E دکتر سبوس برنج

خاصیت آنتی ‌اکسیدانی (ضد پیری)

از مهم‌ترین و شناخته ‌شده ‌ترین مواد موجود در سبوس برنج، ویتامین E است. این ویتامین، محلول در چربی است و امروزه به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی در جهان علم مطرح شده است. خاصیت آنتی ‌اکسیدانی ویتامین E، خواصی نظیر ضد پیری و ضد چروک را برای این ویتامین ارزشمند توجیه می‌کند.

کاهش کلسترول خون

ماده فعال دیگری که در روغن برنج خودنمایی می‌کند، اریزانول است. این چربی فعال، امروزه به یکی از پرکاربردترین دارو های کاهش‌ دهنده کلسترول خون تبدیل شده است

تقویت موی سر و افزایش رشد مو

اگر به‌طور مرتب ویتامین ‌E مصرف كنید اثر تقویتی آن را به مرور در موها، پوست و ناخن‌های‌تان خواهید دید، البته باید توجه كنید كه این اثرات در طولانی مدت خود را نشان می‌دهند و اینگونه نیست كه انتظار داشته باشید بلافاصله بعد از مصرف این ویتامین تاثیرش را ببینید. در واقع این ویتامین در سبوس به مرور باعث گردش بهتر خون در پوست سر می‌شود و در نتیجه سلامت و رشد مو را بهبود می‌بخشد. می‌توان گفت ویتامین E با تقویت ایمنی بدن، رشد موها را نیز افزایش می‌دهد.

خاصیت ضد سرطانی

ویتامین E و اسیدهای چرب اشباع شده و نشده مانند فیتواسترول‌ها، توکوترینول‌ها، توکوفرول‌ها و اسکواس‌ها برنج را به یکی از مواد غذایی بسیار ارزشمند و مفید برای افزایش توازن هموستاز خون و ضد سرطان تبدیل کرده‌اند.

 

برای خرید اینترنتی دکتر سبوس برنج روی دکمه زیر کلیک کنید
خرید سبوس برنج

فواید سبوس برنج بعد از لیزر پوست

مضرات جوش شیرین روی بدن

اولین نظر را ارسال کنید “ویتامین E دکتر سبوس برنج”

(نمایش داده نمیشود)

0
    0
    سفارشات شما:
    سبد خرید شما خالیست!بازشگت به خرید